สาวผมทอง ( E ) ลำวง ลาว

ดนตรี วิดีโอเพลงคาราโอเกะ


เนื้อเพลงคาราโอเกะ
เพลง สาวผมทอง ( E ) ลำวง ลาว
ดนตรี........
...ผมดำดำ
น้องชั่งมาทำให้มันด่อน
บางคนก่อแดงเป็นบ่อน
โอ้ยน้าสะออนเมื่ยามเห็น
เบิ่งเป็นคนลาว
แก้มขาวๆเนื้อเย็น
เส้นผมสีแดงบ่เคียเห็น
นึกว่าเป็นคนต่างแดน
...ผมดำดำ
น้องย้อมสีทองแบบเมืนอก
เบิ่งแล้วว่างามอยู่ดอก
แต่มันออกตำลาบ้านเฮา
ยามน้องเว้าจา
ก่อเป็นพาสาแบบลาวๆ
น้องเอ่ยอย่าหลงมัวเมา
เหมือนเจ้าสาวไอ้นุ่มผมทอง
...ฮีดคองลาว
เก้าผมเบี่ยงแพ
เคียมีมาตั้งแต่
น้องอย่าไปเหี่สังคมบ้านเขา
เลื้องฮีดสิบสองคองสีบสี่
ปะเพนีลาว
แม่นแต่ของกินกับเข้า
ยังมีลาบเทาป่นปาดุกนา
...ผมดำดำ
อ้ายว่ามันงามเป็น1
เบิ่งแล้วงามชาบชึ่ง
ใจรำพืงสะเน่มาแฮง
เฮาเป็นคนลาว
น้องเอ่ยอย่าหลงสีแสง
น้องอย่าไปหลงผมแดง
น้องหล้าคำแพง
จนลืมผม ดำ
....ดนตรี..........
...ฮีดคองลาว
เก้าผมเบี่ยงแพร
เคียมีมาตั้งแต่
น้องอย่าไปเหี่สังคมบ้านเขา
เลื้องฮีด12คอง14
ปะเพนีลาว
แม่นแต่ของกินกับเข้า
ยังมีลาบเทาป่นปาดุกนา
...ผมดำดำ
อ้ายว่ามันงามเป็น1
เบิ่งแล้วงามชาบชื้ง
ใจรำพึงสะน่มาแฮง
เฮาเป็นคนลาว
น้องเอ่ยอย่าหลงสีแสง
น้องอย่าไปหลงผมแดง
น้องหล้าคำแพง
จนลืมผม ดำ